CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

litt om bloggen min

jeg blogger om alt ting, men mest er vel om mine tanker om liver og åssen jeg har det.
det er litt som en dagbok, og det er mye jeg har vært inngjennom som jeg skriver om.
du vis du synes ikke noe om bloggen min, så ikke lese eller kommenter på bloggen.
dette er en måte for meg og få ut alt jeg har i meg som jeg ikke klarer og si.
så dette hjelper meg til og få ut alt som jeg holder inne meg.
men jeg kommer ikke til og slutte og blogg, selv hva folk mener.
jeg har faste leser som liker bloggen min.

31. oktober 2009

Halloween

I dag er det halloween.

så vi hadde opplegg på skolen i dag. de hadde laget et spøkelsehus på en måte.
det var bra laget, hehe. mange av de jeg var på gruppe med ble redde. jeg ble skremt en gang.
nå venter alle sammen på at de skal dra ut på cafè 108. jeg har ikke meldt meg på, for jeg tenke jeg skulle holde meg unna drikking fram over til bursdagen min.
men jeg kjenner nå at jeg har så lyst til å ut og drikke, men jeg kan ikke. eller tørr ikke er et vel bedre og si da.
sist gang jeg var ut og drakk, gikk det ikke bra. og det gjør det nesten aldri når jeg drikker heller.
så jeg er redd for at det samme skal skje denne gangen også, og da blir jeg utvist.
og jeg vil ikke bli utvist, for vis jeg blir det. skuffer jeg mamma,pappa,søstra mi og venner av meg.
jeg skulle ønske jeg var en helt normal jente, som kunne dra ut og drikke med venner uten at det går dårlig. men jeg er ikke noen normal jente jeg nei.
så klart må jeg være gang i fylla, prøver og skade meg eller ta livet mitt. jeg ønsker så at jeg kunne kontroller det. men det går ikke. jeg har prøv og dra ut, uten å drikke. men det gikk heller ikke bra. det ente med at jeg drakk meg dritigs da. så vis noen hadde tatt og satt meg inn på et rom fult av sprit, hadde jeg drukket opp alt sammen. det er helt grusomt at jeg ikke kan kontroller mitt inntak over spriten.
jeg hater meg selv så mye for den jeg er. jeg skulle ønske jeg kunne ha vært søstra min.
ho er så flink til alt sammen, flink på skolen, flink på jobb, flink til og bake og lage mat, flink søster for meg, flink til og ikke drikke.
jeg er så glad for at jeg ha ho som storesøster, den finnes ikke en bedre storesøster her i verden.

Jeg har to andre som jeg er veldig glad i også. som ikke er i familie med meg da.
men de to er som søstre for meg<3>
det er miriam og solveig. miriam er "storesøstra mi" og solveig er "tvilligsøstra mi"
vi tre er som søsken:D vi har det morsomt sammen:D
her er miriam<3
Her er meg og solveig

5 kommentarer:

Siv Helene sa...

Oi :) Mange fine bilder.. Så ut som dere kosa dere - det er bra :)

Jannes lille sted sa...

Hei, søta søstra mi. Så fint du hadde skrivd om meg!! Blei heilt rørt jeg nå. Men du er jo minst like flink som meg!
Er så forferdelig glad i deg og redd for deg såklart. Håper du har det bra, og ikke gjør noe dumt. Lillegutten må jo ha ei tante og se opp til veit du! ;)


Klem storesøstra di

Cilla sa...

siv helene: takk<3

Janne: takk for at du synes det:) jeg er kjempe glad i deg også:)
så klart skal lillegutten ha ei tante og se opp til;)

Miriam Elisabeth ツ sa...

Aww, lille mor <3 kjempe fint det du har skrevet om Janne :) Og ja, meg, deg og Sol er som søsken,- blir i alle fall tatt som det ofte :D Lige det :) Du er ei xtra lillesøster for meg vettu <3

Men vondt å lese det med alkohol og skadinga... Håper du får hjelp med det!

SAVNER DEG!!!!!!!

Cilla sa...

miriam: ja:) vi er det vi vettu;)
takk<3 håper det jeg også.

savner deg veldig mye også<3