CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

litt om bloggen min

jeg blogger om alt ting, men mest er vel om mine tanker om liver og åssen jeg har det.
det er litt som en dagbok, og det er mye jeg har vært inngjennom som jeg skriver om.
du vis du synes ikke noe om bloggen min, så ikke lese eller kommenter på bloggen.
dette er en måte for meg og få ut alt jeg har i meg som jeg ikke klarer og si.
så dette hjelper meg til og få ut alt som jeg holder inne meg.
men jeg kommer ikke til og slutte og blogg, selv hva folk mener.
jeg har faste leser som liker bloggen min.

1. november 2009

En bok jeg liker veldig godt.

Dette er et vanskelig velg. hehe:) jeg liker så mange bøker jeg.

men tenker jeg legger ut litt om alle sammen en gang.
men i dag tar jeg og legger ut Hardy guttene:)
hehe;) det er egenlig en gutte bok, men jeg liker de kjempe masse.
jeg husker pappa lese de for meg og janne, detvar gode tider det.
savner den tiden mye. men tilbake til saken da.

Hardy guttene er 110 bøker. jeg har nesten alle.
men jeg liker de for de er spenig og myisterer. man vet ikke hva som skal skje i bøkene. det blir aldri kjedelig i noen av bøkene
Det bilde som er her, det er bok nr 1. det er en bra bok:D
jeg vet ikke noe mer og si om det. men de bør leses:D

2 kommentarer:

Jannes lille sted sa...

Hei snuppa.
Husker også at pappa leste de her for oss:) Han bytta gjerne ut navna sånn at det blei Janne Merethe og Cecilie istedenfor hardy-guttene:)
Klem

Cilla sa...

Jepp:) det husker jeg også;) Hehe. Husker at vi lo mye da. Klem