CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

litt om bloggen min

jeg blogger om alt ting, men mest er vel om mine tanker om liver og åssen jeg har det.
det er litt som en dagbok, og det er mye jeg har vært inngjennom som jeg skriver om.
du vis du synes ikke noe om bloggen min, så ikke lese eller kommenter på bloggen.
dette er en måte for meg og få ut alt jeg har i meg som jeg ikke klarer og si.
så dette hjelper meg til og få ut alt som jeg holder inne meg.
men jeg kommer ikke til og slutte og blogg, selv hva folk mener.
jeg har faste leser som liker bloggen min.

2. november 2009

Bok og spørsmålrunde:)

Her kommer innlegg to av de bøkene jeg liker best.

Harry potter.
jeg liker alle harry potter bøkene like mye, men jeg synes det er trist når humlesnurr dør.
Og siste boka har jeg ikke kommet meg gjennom den ennå, men jeg skal nok komme meg gjennom den snart en dag.
jeg husker godt når søstra mi lese bok nr 1. ho sa at det var en bok for meg det. men jeg nekta. og sa at jeg aldri skulle lese de dårlig bøkene.
men jeg tok vist feil der, jeg liker bøkene er kjempe bra:)
jeg husker jeg ønsket at det som skjedde med harry, skulle skje med meg også.
jeg ønsket så og være en heks, når jeg starta og lese de.
jeg tenker nok alle har hørt om harry potter;)

Men jeg er litt tom for ting jeg kan skrive i bloggen nå, jeg tenke jeg skulle skrive andre ting enn bare det som plager meg og er nagativ ting.
bare og komme meg spørsmål til meg.
men en ting? vil dere at jeg skal ta det i videoblogg eller skrive det.

5 kommentarer:

Kathrine sa...

fint at du skrive om sånne ting òg :) det er ikkje lett å finna ut k ein skal skriva om i bloggen, og da e det ofte lett at det blir veldig negativt. Eg prøve å komma med nokon positive innlegg ibland, med litt bilde ogsånn, litt koseligare for folk å lesa og.

Harry Potter har eg aldri lest, men har sett dei første filmane, så datt eg litt av egentlig. Men veldig bra, egentlig da :)

Gå for videoblogg, det er alltid kjekt :) Tenke på deg søta, ta kontakt om det e noke. Og hvis du ikkje ha mob nr mitt så e det 93487945 :) eg ha alltid mobilen <3

Cilla sa...

takk<3
har du noen spørsmål til meg?

A.Pauline sa...

du kan foreksempel ha EFT (et foto i timen), hvor du legger ut et bilde av hva du har gjort hver time gjennom dagen, morrsom sak ;)
Du kan legge ut 1 bilde av noe som fanget din oppmerksomhet den dagen
Eller du kan, skrive om hva du liker, en sånn liker-liste :P
Eller du kan skrive om andre tanker du har gjennom dagen

Anonym sa...

Hei Cecilie! :D

Hva fikk deg til å begynne å blogge?

Hva liker du best å blogge om? Positive eller negative ting, helse eller hobbyer o.l., skole/jobb eller fritid osv? :)

Fortell 10 korte fakta om deg selv:)

Fortell 10 sære eller morsomme fakta om deg selv:D

Hvordan liker du deg på skolen?

Har du flest jentevenner eller guttevenner?

Liker du jul?
Gleder du deg til jul? :D

Leser du mange blogger?

Hva er dine favorittbøker?

Og favorittfilmer? :)

Hvis du kunne velge en person som skulle være hos deg nå, hvem ville det vært?


Noen spørsmål fra meg;D
Ta gjerne videoblogg, det er gøy:D

Anonym sa...

Forresten synes jeg skrivetipsene til Anja Pauline var veldig fine:)