CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

litt om bloggen min

jeg blogger om alt ting, men mest er vel om mine tanker om liver og åssen jeg har det.
det er litt som en dagbok, og det er mye jeg har vært inngjennom som jeg skriver om.
du vis du synes ikke noe om bloggen min, så ikke lese eller kommenter på bloggen.
dette er en måte for meg og få ut alt jeg har i meg som jeg ikke klarer og si.
så dette hjelper meg til og få ut alt som jeg holder inne meg.
men jeg kommer ikke til og slutte og blogg, selv hva folk mener.
jeg har faste leser som liker bloggen min.

4. november 2009

photoshop

i dag har vi hatt photoshop.

så jeg og gunn marit fiksa på et bilde.
og sånn ble resultaet

Vi tok og satte inn forskjellige bilder inn i et av de.
nå sitter jeg i stua og ikke gjør noe. gunn marit ser på film;)
men nå er det snart lunjs, og etter det er det og framkalle bilder.
det kan bli litt gøy det, jeg som har vondt i håndene og går med støttebandasje. og klarer nesten ikke og le på hånden.
I går spillet jeg pg 5 andre fra skolen innebandy. det var gøy det. selv om jeg har ennå mer vondt i hånden, jeg viste jeg ikke burde ha spilt i går.
men jeg ville heller ha vondt i hånden enn og ikke hatt det gøy i går.




5 kommentarer:

Siv Helene sa...

morsomt bilde :) bra at bloggen din virker igjen :)

Cilla sa...

hehe;) takk<3 jepp det er det:)

Stine sa...

Så bra at du kan ha det artig med photoshop. Jeg synes også at det er veldig spennende.

Og hånden blir vel bedre etterhvert, ikke noe å tenke på, tror jeg.

Håper virkelig at du får en kjempeherlig uke, og at starten ble meget fin. La dette bli en positiv uke, right?

Mange klemmer, Stine.

Anonym sa...

HAHAHA! Den var morsom xD

Cilla sa...

takk stine:) den blir nok bra snart igjen:)

takk<3 elisabeth