CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

litt om bloggen min

jeg blogger om alt ting, men mest er vel om mine tanker om liver og åssen jeg har det.
det er litt som en dagbok, og det er mye jeg har vært inngjennom som jeg skriver om.
du vis du synes ikke noe om bloggen min, så ikke lese eller kommenter på bloggen.
dette er en måte for meg og få ut alt jeg har i meg som jeg ikke klarer og si.
så dette hjelper meg til og få ut alt som jeg holder inne meg.
men jeg kommer ikke til og slutte og blogg, selv hva folk mener.
jeg har faste leser som liker bloggen min.

19. januar 2010

Nok en våken natt

Jeg fikk heller ikke sove i natt. nå ligger jeg i senga og hører på musikk, og venter på at vi skal dra til lillestrøm.

jeg har ikke gjort noe fornufting mens jeg har vært våken i natt.
Jeg har bare spilt og sletta ut håret mitt;)

når jeg krølla litt av håret mitt. hva synes dere?


når jeg krølla litt av håret mitt. hva synes dere?


men retthår, hva er finast?

2 kommentarer:

Miriam Elisabeth ツ sa...

Kjempesøt med de små krøllene og kledde det :)

Kos deg på yrkesmessa :) Var meningen jeg skulle være der...

Stine sa...

Ja, jeg liker også krøllene. Kjempesøt på begge bildene, men jeg personlig har en greie for jenter med krøller. Det er bare så, ah, ja..

Og lykke til det ditt nå nye og bedre liv. Du vil greie deg kjempebra!